marți, 26 iulie 2011

Romanizarea Orange

De acum  2 ani de cand am cumparat un abonament Orange vroiau sa imi trimita factura in format electronic. Suna bine, dar practic nu vedeam factura. Dupa trei luni de parlamentari, am primit factura in plic postal.  Cum abonamentul era pe firma, in astea trei luni am platit abonamentul din buzunar.

Acum doua luni m-a mancat in fund sa trec iar la factura electronica, fatala greseala. Sa va povestesc de ce.

Intru in cont si dupa cautari ambitioase, reusesc sa activez factura electronica. Ultimul mesaj pe care mi-l afiseaza zicea cam asa: "Bai prostane ! Vrei factura electronica ai !? De luna asta ?!? Ete na ! De luna viitoare ! Hai mars de aici ca ma plictisesti !" Astept sa treaca luna, desi mai era timp sa fie emisa factura electronica si pentru luna in care completasem procedura. Data de facturare este 1. Cu ocazia inceputului de luna intru in cont, ma uit dupa factura electronica si nu era. Factura a aparut dupa 5 (cinci) zile. Fiind om cu buna credinta am vrut sa ii scuz, cum ca e criza economica, lipsa de personal ( ce naiv sunt ), poate o fi prima data etc. Ehe .... Dau un click pe link-ul cu pdf - ul facturii. Surpriza mare: imi zice ca documentul pdf nu este pe server. Gata m-am saturat ! Fac o reclamatie prin e-mail la care am primit raspuns peste doua zile. Raspunsul era tâmp, insipid si incolor,  dar imi explica intr-un limbaj de lemn că care trebuie sa navighez prin meniuri pentru a ajunge la factura electronica.
Raspund prompt, individului care mi-a scris şi îi explic cat de idiot este. Raspunsul vine la fel de prompt cum ca vorbesc prin e-mail cu un robot, iar mesajele tip sunt generate autormat. Deja incepusem sa ma impac cu ideea ca voi plati iar abonamentul din buzunar. Asa lipsit de speranta mai fac o reclamatie vehementa, in care am adaugat cuvinte usoare: boi, tampiti si toate cele. La care am primit raspuns dupa 3 (trei) saptamani de la un sef. Intre timp am platit din buzunar ca altfel imi opreau telefonul. Seful imi zicea ca factura electronica se emite la 5 (cinci) zile de cand se incheie perioada de facturare.

Astia or fi auzit ca se folosesc calculatoare la contabilitate ?

Partea cea mai hazlie a fost ca pana sa imi raspunda seful, ca prin minune a aparut factura pe server.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu