joi, 21 iulie 2011

Cum se rezolva criza din Romania ?

- Stii dom'le cum se rezolva criza din Romania ?

Intrebarea asta am auzit-o in tramvaiul 32 din Bucuresti. Am intors capul sa vad cine face pe desteptul. In fata mea au aparut doi pitecantropi, cam pe la 55 de ani, cu mecle de pensie anticipata. Ambii pensionari, foarte plini de ei, isi umflu pieptul, ridica nasul in sus si cu o miscare pe care o admir de cand eram copil isi storc gusa ca sa para cat mai mare.
Tot dansul asta cocosesc il fac ca sa nu aiba dubii nici un prost, cum ca ei nu ar fi barbati capabili. Unul din ei, ca sa para mai destept decat celalalt, pune marea intrebare de mai sus. Al doilea da sa banguie un raspuns, dar primul ca sa stabileasca o ierarhie intelectuala intre ei, doi barbati capabili, raspunde:
- Se revolta tinerii, il da jos pa Basescu si se maresc pensiile !
Celalalt incepe sa ii tina isonul: - Da dom'le da ... etc.

La atata imbecilitate imi venea sa rad cu gura pana la urechi, dar uitandu-ma de jur imprejur vad ca eram singurul. Ailalti imbecili din jurul meu incepusera sa le tina isonul.
Tramvaiul opreste in statie si alaiul revolutionar coboara. Era capat de linie: Rond Cosbuc - P-ta Unirii. Alaiul revolutionar continua sa vocifereze. Se opresc toti la trecerea de pietoni. Era rosu. Alaiul revolutionar continua sa vocifereze, cei doi cocosi isi umflu ritmic piepturile, isi ingroasa vocea ca sa para ca reprezinta o autoritate morala, pe care varsta lui si implicit experienta de viata o impun. La semafor se aprinde pietonul verde. Eu ca orice cetatean prevazator, la traversarea strazii, ma asigur uitandu-ma in stanga si zaresc Palatul Parlamentului. Credeti ca alaiul revolutionar care intre timp se mai domolise se ducea la Parlament ? Ei aş .... Mergea fiecare in treburile lui. Ca de: oamenii capabili e ocupati dom'le.

Concluzie: m-am renatalinit cu marea masa de imbecili, romanasi de baza de altfel, care traiesc in capul lor dintre urechi cu ideea ca problemele lor nu vor fi rezolvate de ei ci o sa vina un Fat Frumos care isi risca viata in lupta cu Zmeul si dupa ce il doboara pe acesta din urma se duce, ia merele de aur si nu le pastreaza pentru sine. Nu ! In nici un caz. Ci le va da primilor imbecili intalniti in cale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu