miercuri, 13 iulie 2011

Review replica Nokia E82 4 SIM-uri epidodul 1

Evident chinezarie autentica.

Iata-l


Precizez ca telefonul pe care l-am cumparat, are carcasa neagra.

L-am cumparat de aici: http://www.solomobiles.ro/ . Am platit pentru el 270 lei. Interesant este ca fiind din acelasi oras, adica Bucuresti, "firma" asigura si livrare, dar nu la domiciliu ci intr-un loc public. Evident ca am devenit banuitor si am sunat la altii. Si acolo aceeasi poveste. Revin la prima "firma" care imi zice ca daca mai platesc in plus 50 lei imi ofera si garantie 1 an. Intreb:  "- Factura ?". Raspuns: "- Nope". Cum garantie fara factura o consider abureala pentru prosti, am platit exact suma de 270 lei. Logic este sa cumpar un serviciu, garantia si sa pot face legal, dovanda achizitionarii lui.

Posibilitatea de a fi pacalit era destul de mare, dar dorinta de a nu mai umbla cu patru telefone in buzunare (chiar am navoie de ele) era si mai mare. Asa ca ma duc la intalnire. Locul a fost Mall Liberty Center. Ma apropii de intrare, dau telefon la numarul de contact, ma uit de jur imprejur si vad un tanar de max 22 ani. La prima vedere imi face impresie buna. Se prezinta. Numele nu i l-am retinut. Ii propun sa mergem la o masa.

Urcam la ultimul etaj unde este plin de fast fooduri. Pe drum il intreb de ce nu face livrari si la domiciliu ( sau birou in cazul meu ). Imi banguie ceva din care nu am inteles nimic. Ajungem in zona de fast fooduri. Ne asezam la prima masa intalnita in cale. Eu, cetatean onest, ma duc sa cumpar doua sucuri ca sa platesc indirect folosirea mesei. Ma indrept spre primul stand cu mancare, nu mai retin numele, era coada. Ma duc la altul la care nu era nimeni. Astept 10 secunde, timp in care nu vine nimeni, dar dupa niste vitrine zaresc o domnisorica, ii spun ce vreau si ea se duce sa o caute pe colega, care chipurile ocupa postul de vanzator. Un minut am stat ca prostul in fata standului, fara ca sa apara nici o vanzatoare, dar nici cea care s-a dus sa o cheme. Nu cedez asa de repede, la ideea de a cumpara 2 sucuri si ma indrept spre al treilea stand. Si acolo coada. Mai mare decat la primul. Gata ! Renunt la onestitate si ma intorc la masa.

Tanarul de mai devreme scosese dintr-o sacosa o cutie, cam hartanita si evident nesigilata de producatorul aparatului. Deja incepuse sa mi se lungeasca fata, dar ce sa vezi: ecranul telefonului avea folia de protectie pe ecran. Parea lipita prima data. Ma mai intremez.

De la telefon l-am anuntat ca vreau proba la aparat. A acceptat din prima. Daca nu ar fi facut asta evident, as fi renuntat imediat. Gestul care mi-a intarit increderea ca nu e un excroc a fost ca imediat ce am ajuns inapoi la masa mi-a cerut SIM - urile ca sa imi demonstreze ca telefonul functioneaza. Am introdus in aparat toate cartelele, dupa care am incercat un apel de proba, intre telefonul cu 4 SIMuri si telefonul lui. A functionat din prima.

Imi prezinta, foarte profesionist continutul cutiei. Observ ca are un acumulator de rezerva, Nokia cu holograma. Mi se pare ciudat ca telefonul vine cu acumulator de rezerva, mai tarziu am aflat de ce si am sa va povestesc la vremea potrivita.

Atitudinea deschisa a tanarului care-mi adusese telefonul, sosirea cu acumulatorul cat de cat incarcat, ca sa imi faca o demonstratie a functionarii telefonului, m-a convins ca nu am de a face cu o teapa. Asa ca i-am pus banii pe masa, 270 lei asa cum am convenit. Coboram impreuna scarile rulante, iar la intrare ne despartim amical.

In final iata cum arata telefonul la 10 zile de la achizitionare:




Cititi episodul 2 pentru detalii de functionare. Momentan nu l-am scris asa ca aveti rabdare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu